Lördag


Måste skärpa mig när det gäller bloggen på min bebis. Vill ju ha det som minne.
Men det är mkt som gör att jag backar att skriva så mkt om henne. Har hört att
det finns föör mkt dårar där ute som letar bilder på barn, osv. Blir fan äcklad.

Men min älskling är iaf sjövild och gillar att slåss och vara aggressiv nuförtiden
när hon inte får som hon vill. Spec efter hon har varit hos sin pappa, verkar som
att han låter henne göra vad hon vill och det ska jag ta ett snack om med honom
soon! hon testar mina gränser varje gång hon kommit hem därifrån.

Vart iaf skitglad av att se min baby idag :) har saknat henne sjukt mkt. Vi gick
hem och la oss i sängen och kramades direkt. Sen ville hon inge mer, då var det
dags att röja igen :) så jävla söt. Röjer, pratar, skrattar. Bästa. Kommer fan inte
ihåg hur det var att inte ha barn. Är så sjukt mkt rikare liv nu iaf :)

Imorgon ska vi ta en heldag ute jag och Iza. Leka ute, osv. Sen tror jag att vi tar
oss till bomhus till mamma och brorsan. Mamma pratade något om att grilla! lätt.

Tar massa bilder imorgon som jag lägger upp sen på kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0