Mys hemma hos mamma!








Grym dag hemma hos mamma :) mamma hämtade upp mig och Iza på
förmiddagen. Åkte hem till dom och chillade. Sen drog jag på mig bikini
och jeansshorts och Iza fick ha på sig sin baddräkt och så satt vi i solen.
Mamma lekte med Iza så att jag fick sola ifred ett tag med ett glas vin.
Sjukt nice :) inte ofta det händer. Sen kom moster och en av mina kusiner
förbi och chillade med oss. Brorsans kompis kom lite senare han också
när det vart dags för grillning. Gäller ju att pricka in sådär ;) åt sjukt god
mat. Oxfilé med sallad och bea vart det för mig. Tog inga pommes, var
för upptagen av köttet och salladen haha. Älskar det :)
Hade skön musik på hela tiden också, kunde nog inte varit bättre.

Sen tog jag och Iza bussen hem. Chillat hemma nu bara, Iza somnade
jättetidigt, trött av dagen. Så jag har suttit lite vid datorn, pratat med
Chris i telefonen. Han ringer från usa lite då och då. Fett cute :)
Missade big brother pga honom så han ska känna sig jävligt speciell nu.
Hahahhaha driver...men de e roligt att prata!

Snart stänga av och sova... nightie :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0