Mys i b-skogen





Mys i b-skogen idag med Iza, Annette, mina kusiner och deras kompis!
Men jag och Annette stannade inte så länge, för min bebis orkar inte vara
i solen för länge. Eller orkar gör hon, men jag blir nervös när hon får för
mkt färg haha. Smörjer såklart in henne med solfaktor 30 några ggr
under dagen, men tror inte det är för bra att sitta för länge ändå. Spec
inte utan att kunna svalka sig i vatten. Ellen och hennes hund Nero kom
förbi oss en sväng och pratade lite :) skitlängesen nu!!! har haft väldigt
dålig kontakt på senaste tiden. Så det var trevligt att få prata lite :)

Jag, Iza och Nettan drog till natti vid tågstationen och käkade pizza. Så
jävla skönt med uteserveringar. Denna är ju pytteliten, men det är nice
ändå. Älskar sommaren. Blir som en helt annan människa. Positiv och
kärleksfull!!!

Nu har Iza fått bada. Älskar att leka i vattnet, ska imponera på mig hela
tiden med allt hon kan :p skriker mamma mamma hela tiden och har
värsta flinet när hon tittar på mig. Min baby!!! gör allt allt allt för dig.
Min ögonsten alltså. Sen torkade jag henne, fönade och borstade
hennes hår. Smörjde in hela kroppen på henne, satte på ny blöja och
en kortärmad body. Slut på att använda långärmade pyjamaser nu.
För varmt. Hon har linne och hotpants som jag har köpt nytt åt henne.
Men har inte hunnit tvätta det än. Måste göra det, hon har ju eksem
min stackars bebbe. Men det börjar gå bort fint nu efter salvorna vi har
fått till det. Sen välling och borsta tänderna. Nu sover hon bredvid sitt
gosedjur. Helt utslagen efter en hel dag i solen.

Nu ska jag städa, duscha och göra kvällsfika till bigbro'. Jobb imorgon :(

Hare bra!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0