Yyyooo



God damn vad stressad jag börjar bli. Pratade med baby i telefon inatt. Han
kommer fan till Sverige om 1 ½ månad. Oohhh, så galet mkt som ska vara
fixat innan dess. Bara att ligga i nu med andra ord och ge sig fan på att allt
ska bli klart. Ska beta av det mesta nu till löningen. Sen äre bara lönen i
april, sen kommer han. Haha, skumt det känns. Klart jag längtar men jag är
stressad samtidigt över allting. Ähh, det blir bra. Glad iaf att jag har mina girls
som stöd och att de får mig att tänka klart när jag yrar för mkt :)

Idag blir det bara chill hemma med Iza. Hela helgen har varit lugn. Skönt.
I fredags hade vi mys med Nettan och åt kebab, eller kééé-bab som Nett säger
haha. Hennes nya grej I guess :P sjukt gott var det. Hade haft craving efter
det hela jävla veckan. Så jag kände, nej nu jävlar beställer vi kebab med extra
vitsås. Och sås var det kan jag säga, hahaha. Kebaben badade. Men de va nice.

Igår var jag och Iza på stan en sväng, sen åkte vi hem till mamma och pappa.
Izas mormor och morfar..hon älskar dom. Kunde ej bestämma sig vem hon ville
sitta hos. Mormor, morfar, morbror. Hon gick runt hela tiden och gosade med alla.
Vid halv 8 skjutsade min bror hem oss, sen kom Nettan och Mathilda förbi. Vi
gjorde kött, pommes, sallad och bea. Sååå sjukt gott. Det är något med mig och
kött. Jag älskar det, blir överlycklig fan. Speciellt grillat kött på sommaren. Ouffff.
Fan vad vi ska glacea i sommar alltså. Grilla så ofta vi kan. Dra med brudarna till
b-skogen och ba köra. Sommarkvällar, längtar ihjäl mig. Iza kan sova i vagnen
om hon blir trött. Alltså sommaren är bara för bäst. Drömmer mig booooort.

Min bebis ligger och vilar nu. Så jag passar på att skriva lite söndagsblogg sådär.
Sen ska jag städa upp här hemma, duscha och fixa, byta sängkläder. Sen senare
ska jag gå ut med alla sopor och skräp som jag har samlat ihop. Har legat lite
kartonger o shit i en garderob som jag ej använder. Men nu behövs den så ut med
allt shit. Ska fixa förvaringssystem på ikea så det behövs plats.
Later blir det fix med mitt cv och sådär på datorn också innan bb börjar. Söka jobb
as hell. Fast det blir nog att söka sommarjobb till en början, kanske leder till mer
därifrån. Kan alltid hoppas :)


Najjj ska fortsätta planera med mina girls sen sätta igång här. Ha en bra dag rrrbody :)




Kommentarer
Postat av: erika

tack gumman :)

2011-03-15 @ 13:00:53
URL: http://eeriiika.blogg.se/
Postat av: charlie

Ja du får ej glömma mig ;) haha gick bak ett halv år i kommentarerna o hittade dig :D



Naw thanks love du med! Jag e nere i 69,1 kg - dvs har gått ner 54,9 kg på 17 månader :) oh ah bytt hårfärg haha



naw thanks han blir snart 2 år. Och din goding har blivit så stor! Hur har allt gått? Puss

2011-03-21 @ 16:58:39
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: charlie

aw thanks love!



ne dt tog slut i februari ... men vi träffas o så ibland fortf .. dt blev för mkt med allt..



ne dt har la knasat mkt nu dt senaste. Chefen vill ej ge mig jobb trots att jag kan lösa dt med dagis. Söker jobb men inget resultat .. mormor har hamnat på hem .. vet ej ifa hon kmr hem .. enda positiva är att jag o waynes far har hållt en bra relation med varandra, peppar peppar ta i trä - hoppas dt varar. Haft kontakt med Atkins så har fått helt ny start med dieten .. tränar fortf mkt o håller på med körkortet. Lillen har vart sjuk mkt .. men nu e han frisk :P ni da? Pussssss på er sötnowsar

2011-03-21 @ 17:23:58
URL: http://mscharlie.blogg.se/
Postat av: erika

<3

2011-03-23 @ 13:18:42
URL: http://eeriiika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0